fredag 10 december 2010

school

Nougat
VS

Persika
 Sitter just nu i skolan och har gjort klart en uppgift i naturkunskapen så nu har jag aldrig mer det :D YES!
Betygen sätts på Måndag. Hoppas det går bra (:

Idag ska jag hem till anna och färga håret. Det blir en surprise när ni får se vilken färg det blir :)
Sen så ska vi väl chilla antagligen.

Imorgon ska jag till stallet hade jag tänkt, och rida gosan :) <3
Kanske smörja hennes grejer också?^^ vem vet, inte du!

Åh nu har jag (likaså lena) börjat tagga som FAN inför nyår!! :D Det kommer bli så himla roligt, och jag kommer vara med dom personer jag älskar<3
Tony, lena, elin och anna <3

Sen har jag och ellen tänkt att på julaftonsmorgon ska vi till stallet och mys rida ^^
Jaja, vad mer kan jag säga?

hmm... jo kanske att jag och tony planerade lite igår om hurvida vi ska måla och fixa i huset som vi ska flytta till :)
Vi ska ha vitt i vardagsrummet, blått i datarummet , men i sovrummet kan vi inte komma överrens :P Han vill ha "persiko färgat" och jag vill ha mer ljusbrun/beige "nougat" färgat ^^
Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar