onsdag 15 december 2010

Day 26 – Your fears

Höga höjder!
Jag är verkligen JÄTTE höjdrädd!
Kommer ihåg när jag och Ellen var i Globen så satt vi och kollade på hästhoppning, alltså, det räckte med att jag kollade upp i taket så fick jag svindel! även fast jag satt ner! :P
Sen när jag och Anna skulle röka en gång så gick vi en trappa upp i mitt trapphus och ut på balkongen där (3e våningen) Och jag typ pressade mig mot väggen för det kändes som jag sögs neråt, usch!
Fast det VÄRSTA av det VÄRSTA var när jag jobbade i krämaren hos en gubbe som fått sitt badrum vattenskadat, så skulle jag och snickarna ut och röka på hans balkong. Det var på 15onde våningen och balkongen var minimal! FYFAN! stod tryckt mot väggen och vågade inte kolla! usch


Sen en annan rädsla jag har är för spindlar. Så jävla vidriga djur !!
Så fort jag ser en bild på en spindel börjar det krypa på hela kroppen känns det som, fy! När jag bodde i Björkhaga så var det mycket spindlar i mitt rum, stora var dom också! tror jag dödade 4-5 stycken när jag bodde där, nej usch fyfan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar