måndag 6 december 2010

Day 17 – Your favorite memory

Hmm... mitt favorit minne.   Har så många!!

Men kan berätta om detta:
Jag hade varit kär i en kille under hela första terminen på gymnasiumet. Tony hette han och gick i fordons klassen.
Vi var rätt så bra kompisar och det pirrade hela tiden i magen när jag såg honom i skolan :P

Efter en termin hade gått(höst terminen i ettan) Så började jag på nyår smsa med honom "seriöst" och ville ge lite vinkar om att jag gillade honom. Så vi smsade mer och mer och tillslut betämde vi oss för att ses (visst vi sågs i skolan) men vi bestämde oss för att vara hemma hos mig (vi hade setts utanför skolan några gånger innan det och jag var STÖRTKÄR!!)

Så iallafall hade han tagit med sig några filmer med hem till mig och vi valde en film. För mig spelade inte filmen någon roll egentligen... :P haha

Vi hade satt på filmen och satt/låg på varsin sida om min säng.
Mitt hjärta bultade som tusan och jag kände att jag måste ta första steget så jag sa:
"Vad långt bort du ligger (A)"
Då flyttade han närmare och vi fann varandras händer och det hettade till i hela kroppen!
Vi kollade på varandra och det vart helt tyst.
Sen kysstes vi och omfamnade varandra ^^

Snacka om att jag var LYCKLIG!!!

Sen sågs vi mer och med och den 27 feb 2010 vart vi tillsammans och är det än idag :)
Älskar dig tony <3

ja det var ett favorit minne :)
herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar