torsdag 25 november 2010

Day 06 – Your day

haha typ 2 år gammal bild på mig ^^
Min dag alltså :)

06.15 ringde alarmet, snoozade till 06.30.
Gick upp och sminkade mig, klädde på mig och fixade håret :)
07.48 klev jag på bussen, gick av vid konserthuset, böt till 721 mot Odensbacken, hoppade av vid trädgårdsgatan och gick till idrottshuset där jag hade idrott.
Spelade innebandy på idrotten, jag var i samma lag som Pontus och Viktor, my homies, haha! ;)
JAG gjorde TVÅ mål dessutom! :D wooohooo!!
Haha lite kul att min lärare typ skrek åt mig varje gång jag gjorde mål att jag var jätte duktig, brukar inte vara aktiv på lektionerna annars, haha :P han ville väl peppa mig ;)
Sedan gick jag till Konserthuset och tog bussen mot skolan, sällskapade med Simon och Viktor vid busshållplatsen.
När jag kom till skolan gick jag ut och rökte och sedan blev det till att gå till lunchen vid 10.45.
Käkade Schnitsel(?).
Gick tillbaka till skolan och hade samhällskunskap, gjorde ingenting på lektionen utan jag och Viktor typ flumma hela lektionen, haha han är så knas..
Sedan hade vi naturkunskap men läraren vi har där är så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg..
Så jag sa till henne att jag pluggar imorgon istället:P
Gick med Tony och Jander till bussen som skulle gå 14.50.
Åkte upp till järntorget och gick till mammas jobb och lämnade räkningar och skit.
Sen åkte vi hem till henne i björkhaga vid 16.00
Kollade på "i love you, man" haha skit rolig film!
Sen kollade vi på "pappa pellerins dotter", as mysig serie från 1974 :)
Men vi hann inte kolla klart för mamma skulle hämta Björn vid 20.00 så vi åkte och hämtade honom sne skjutsade dom hem mig.
Nu sitter jag här och har beställt julklappar till en viss person, hähähähä ;)

HAHA jävlar vilket långt inlägg det vart :P

herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar