lördag 27 november 2010

Dagen

Åh idag har jag haft jätte kul!
Dagen började med att jag vaknade bredvid hjärtat mitt <3 Sen så chillade vi och kollade lite på Quack Pack.
Sen tog jag bussen till Marieberg och gick där i några timmar med Elin och lena :)
Lyckades hitta lite julklappar iallafall :P Men bara till Anna och Pappa.
Jag kan ju inte skriva här i bloggen vem jag ska köpa julklapp till så jag kallar h*n för X ^^

Jag har beställt julklapp till X iallafall ;)

Men men sen åkte jag, Elin och Lena till stan, gick till Anna och bakade pepparkakor :D Där befann sig också Tony<3
Vi bakade erotiska pepparkakor som bestod av:
En neger kuk . Made by: moi
Ett par bröst. Made by: Elin
En featta. Made by : Lena
En kille som tar en tjej bakifrån. Made by: moi
Och ett H****s. Made by: Anna

Sen lite musse-piggs och grisar  och sånt ^^

Sen så skulle elin och lena tyvärr åka hem för Elin längtade ihjäl sig efter Kimberly gumman (hennes dotter) <3
Sen gick jag och Tony hem och pratade mellan allt om himmel och jord, skrev "ollad" på bilrutor m.m.
Nu är vi hemma och ska väl glo på film i vanlig ordning ^^

Får inte heller glömma det bästa av ALLT denna dagen, d.v.s. att jag och Tony firar 9 månader idag! :D
Älskar dig något otroligt baby<3

jaja herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar