lördag 20 november 2010

Day 01 – Introduce yourself

första inlägget på listan: Day 01 – Introduce yourself

Jag heter Julia Arnesén^.
Växte upp i Kumla, hällabrottet, med mina 3 syskon och mina föräldrar.
Emil, Sara och Ellen.
Mamma Titti och pappa Thorleif.

Har flyttat en hel del i mitt liv, för att förkorta det hela så gör jag såhär:
Hällabrottet-ladugårdsängen-Andrésväg-Svinnersta-Stjärnhusen-Stämpelgatan-Längbrotorg.

Jag bor just nu i egen lägenhet på Längbrotorg. Flyttade hemifrån när jag var 16 år.
Jag har en pojkvän som heter Tony, han bor inprincip hos mig :)

Jag går på en skola som heter Örebro praktiska gymnasium och läser vvs (rörmokeri)
praktiserar på Bravida i Örebro.

Ja det var väl allt antar jag :P
Imorgon blir det nästa inlägg: Day 02 - Your first love

herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar