måndag 7 februari 2011

YES! Nu är äntligen sovrummet färdig målat!
Nu ska det stå på tork under natten så kommer jag flytta in alla möbler och sånt imorgon :)
Just nu håller jag på att laga mat, är så djävulskt hungrig. men ugnen står och värmer sig så jag satte mig här en stund.
Snart kommer ellen hit med kiwi som ska bli mitt sällskap inatt, haha det är läskigt som fan att sova själv i datarummet :P men imorgon så ska jag ju somsagt flytta in i sovrummet :)

Jag var ute och red barbacka på william förut, trodde det skulle bli en stillsam tur men icke :P Först så kom det två jägare som var på väg till sitt jakt torn och dom släpade på en stor ikea plastpåse som william INTE skulle gå förbi. Men efter lite om och men och lite nos på påsen så kom vi förbi dom.
Sen skulle vi rida igenom en gård och precis när vi var bredvid ladugården så ramlar det ner någonting från taket så william flyger typ 1-2 meter åt sidan och jag ramlade av xD Det gjorde inte ont men jag vart jävligt förvånad! Men det var bara att leta upp en sten att ställa sig på och hoppa upp igen. Sen kom vi till stallet och då hoppar bellman (katt) fram bakom stallet och skrämmer livet ur william. Men som tur var ramlade jag inte av! :P

William :)

Imorgon kommer mamma ut hit igen och då ska vi förmodligen börja måla i datarummet :) slipade lite där inne idag och tog bort borden(?), vet inte hur det stavas men iallafall den som sitter på väggen. Där inne ska jag ha lite Marin stil , det kommer nog bli snygg :)

Sen en sak som jag blir så jävla trött på är att när jag målar så lyssnar jag ju på radio, och dom spelar Robyns låt "hang with me" säkert 2-3 gånger i timmen, JAG HATAR DEN LÅTEN. Så då vet ni ;)

Ja det var väl allt jag hade att säga för stunden.
hejdå!

Sluta läs mig blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar