torsdag 3 februari 2011

Jag är super glad över att jag ska flytta på lördag :)
Men sitter och är lite småsur över en sak.
Det finns en person som är helt emot flytten och som tror att allting kommer ändras bara för att jag flyttar och tror att Tony kommer säga upp kontakten med den personen som det handlar om. Vad får det personen att tänka så?
Jag menar, ingenting ändas ju förutom att det är JAG som flyttar?
Och jag menar, den personen tar flytten som att tony inte vill ha någonting med den personen det handlar om att göra längre :S Det är ju helt jävla skruvat tycker jag. Och sen när Tony försöker förklara för den personen hur det ligger till så blir den personen bara tyst.
Tony vill ju ha med sig lite av sina saker också men han vågar inte packa för han är rädd för att bli bannlyst från det stället som personen bor på. Ska det behöva vara så?
Ska tony behöva vara rädd för att bli bannlyst bara för att jag flyttar?

Sorry för en lång text men jag behövde skriva av mig.
Och jag vet att personen det handlar om kommer läsa detta inlägg eftersom den personen streck läser min blogg så jag ber dig, ta inte ut detta inlägg på tony, för det är JAG som skriver, kom gärna till mig och säg vad du tycker och tänker istället för att Tony ska få lida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar