onsdag 19 januari 2011

Hej!
Nu är det såhär att just nu känner jag inte att jag har så himla mycket inspiration att skriva några intressanta inlägg så jag tänker göra en sån där "lista" igen. Den är lite olik den andra men saker som är lika tänker jag ta bort :)
så här är den:

Dag 1 - Meningen med mitt bloggnamn.

Dag 2 - En sak jag älskar från min garderob.
Dag 3 - En person jag skulle vilja kyssa.
Dag 4 -
Det här hade jag på mig idag.
Dag 5 -
Låtar jag kan lyssna på om och om igen.
Dag 6 -
En hemlighet.
Dag 7 -
Mina drömmar.
Dag 8 -
Det här är jag beroende av.
Dag 10 - Min absoluta favoritlåt.
Dag 11 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 12 -
En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 13 - Min favoritfärg.
Dag 14 -
Det här saknar jag.
Dag 15 -
En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig.

vart inte en sån lång lista när jag tog bort lite punkter men här är dom iallafall!

puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar