tisdag 4 januari 2011

god afton

Hej hej och hallå alla läsare!
Får återigen be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid att sitta vi datorn.

Kan berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna.
På nyår var jag med massor av folk och hade det jätte trevligt verkligen! Så det här året började mer än bra kan man säga :)
Nyårs kyssen fick såklart min älskade Tony <3

Dagen efter så vart det en seg dag. Varken jag eller Tony orkade med mer än att ligga i sängen och glo efter nyårsaftonens bravader och härligheter ^^

Dagen efter det (alltså igår) spenderade jag och Tony hemma hos min syster Ellen. Vi kollade mest på film och hade det trevligt.

Idag så kom Kimberly , Elin och Lena hit och myste och kollade lite på film och sånt med mig och Tony.
Det var härligt med en liten bebis i lägenheten, livade upp stämningen lite mer ^^ Inte för att stämningen brukar vara låg, men men :P

Just nu ligger mannen min och spelar Fallout och jag skall snart göra honom sällskap.

Ja det var väl allt jag hade att skriva för den här gången.

Hejdå och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar