onsdag 5 december 2012

Jag är verkligen en dålig människa
Får en klump i magen när jag tänker på människor jag älskar så himla mycket men knappt hör av mig till
Jag lyssnar på within temptation och tänker på dig Lollo, du anar inte hur jobbigt det kan vara ibland när jag tänker på hur mycket jag saknar dig och hur dålig jag är på att höra av mig..
Vill kunna finnas till för allt och alla men hinner knappt med mig själv längre, vet inte vad som händer..

Och sen han, den där jävla idioten som jag egentligen borde ta avstånd ifrån men som jag tycker om så jävla mycket..
Varför kan jag inte sluta tänka på honom?
Jag kände hans doft på dansgolvet, jag vände mig om och där, alldeles bakom mig stod han, killen som har fått mig må så dåligt men samtidigt så sjukt bra.
Ibland är han elak och ibland är han min dröm.

Jävla skit

1 kommentar:

  1. Det är svårt, man kan inte räcka till för alla även om man vill. Vi som känner dig vet nog att du alltid finns där även om man inte hörs så ofta. Det är ju svårt att hinna med ibland, för i vissa perioder hinner man knappt med sig själv.

    Kram från din yngsta storasyster

    SvaraRadera